Kızlar 38+2 haftalığım carsamba günü sezaryen dogumum var bugün nstde düzenli sancı cıktı kasılmalarım var ama cok uzun sürmüyor doktor alttan muayene etti rahim ağzı kapalı açılma yok bebek dogum kanalına da girmemiş herhangi bi akıntı nişan vs. Yok sola yat 2 saat dinlen dedi öyle yaptım kasılma oldu ama uzun sürmedi var mı böyle basına gelen gerekirse yarın doguma alırım ama simdilik gerek yok dedi