Duhaa
Gece 3:30 bi ıslaklık sıcak sıcak bi baktım suyum gelmiş sonra biraz kanama hemen toparlanıp hastaneye gittik doktor çatı muaynemi yaptı 3 cm açılmış yatışımı verdi suni sancı bağlandı tam altı saat çektim sonun 8cm açıklığa ulaştık ama o ne acı tarifi yokk doktorum çocuk kanala girmiyo bi türlü dayan biraz dedi bn bağlık çağlık saat olmuş sabah 9 bni alın seZeryana diye bağırıyorum pestilim çıkmış yorgunluktan acıdan kimseyi duymuyorum yalvar yakar aldılar 17:02:2019 saat 9:10 atabey😍❣️👶bebeğim kucağımda bu da bnm hikayem hayırlı doğumlar herkese