Benimadimanne kuzum ben bi çözüm bulamadım. Düşüklerim oldu, sonra bide genetik faktör çıktı bebeğimi kaybettim. 7 yıllık evliyiz. Bi kontrol yaptırayım dedim 2 aylık evliydim o zaman doktora bi girdik. Hala doktorlardayız işte. 3. Tüp bebeği yaptırdım. Hamileyim şimdi tekrar. Çabaladım ama sürekli çabaladım doktor eşliğinde. Doktora sormadan bir şey yapmadım. Bana bitkisel şunu kullan bunu yap dediler eşimde aynı zamanda doktor kontrolü olmadan hiç bir şey yapmadım kendimi riske atamam diye.
O yüzden diyorum zaten. Sabır, zaman, tevekkül diye… Allah ol diyecek ki olacak 🥹