rabiayy Dadas ay çok sağol canım, şimdi doktorum da öyle söyledi. 2.saat biraz düşük dedi sadece. Çok aç kalmamaya dikkat et dedi
Dadas rabiayy ara öğün ekle bencede 🥰 çok sevindim ama şekerinizin çıkmamasına bende çıktı maalesef şuan diyet yapıyorum 🥲