Gul1402 Kizlar tetenoz oldum bugün, ilk yapılan karma asiymis bogmacali olan. Daha yeni oldugu icin biraz tereddut ettim ama insallah bir sey olmaz
1Kubra_ Gul1402 bişey olmaz sanırım ben ikinci oğlumda hepsini oldum bitti bana başka da olmana gerwk Yok dediler biraz ağrı yapıyor
Selenavci63 Gul1402 bende geçen hafta 20+2 de oldum karma Tetanoz aşısını sadece bir gün hafif kolum ağrıdı onun dışında bir sorun yaşamadım sizin de güzel geçer inşallah, içinizi ferah tutun🍀
umutluanne7 Gul1402 Bende ilk aşımı karma oldum ikincisi de aynı olacak diye biliyorum bende bi ağrı şişme vs olmadı sadece tansiyonum yükseldi bi kaç gün o kadar birşey olmadı başka
S-nur1 Bende 22 yim gidicem inşallah olmaya ama ilk doz normal tetenoz değil mi ben ikinci doz karma diye biliyordum