Sudence_ 4BB ben 17. Haftada ufak ufak hissetmeye başladım 2 günde bir falan hissediliyordu 20den sonra çok net hissetmeye başladım
Daisy06 4BB 15+3 de kelebek çırpması gibiydi 18+3 te de daha derinden kımıl kımıl hissettim genelde uzandığımda sessiz ortamda hissediyorum
4BB Ebru2746 nasıl bir şey hissediyorsun yani bi kalp atışı gibi mi elini karnına koyunca mı hissediyorsun
Sudence_ 4BB o haftalarda böyle seğirme gibiydi bi de aynı bölgede pıt pıt 3 4 kere kalp atımı gibi olurdu bi kere ayırt edebilirsen sonra hep anlıyorsun onun olduğunu
minikari Daisy06 bende 15+4 hissettim baya korktum doktor çok erken böyle bir şey imkansız falan bu haftalarda diyor ama yani baya sanki içimde kelebek kanat çırpması gibi bir histi değişik 🥹 ama çok güzelll