minikpanda0_ 14+3 dün kan verdim GGT yüksek çıktı referans aralığı 4-24 iken benim değerim 42 çıktı ne demek oluyor başına gelen var mı lütfen cevaplayın
stt-97 minikpanda0_ karaciğer değerlerinizle ilgili bir yükselme olmuş hamilelik öncesi bende de vardı onunla ilgili tedavi görmüştüm. Ama hamilelikte yükseldiğinde ne olur bilmiyorum