Arkadaşlar dün gece garip bir şey oldu hastaneye gitmedim korkucak bir şey yok diye ama çok merak ediyorum dün gece birden bire kanım geldi böyle sümüksü kırmızı kan ped taktım hemen kasılmalarım oluştu ve ıkınmak istedim nedensizce vajinada baskım vardı ama bebeğim hareketliydi bu yüzden endişe etmedim kanım sabaha kadar geldi sonra kıp kırmızıya dönüştü ve şuan durmuş durumda napmam lazım acil fikir verin eşime de söyledim önemsiz hastanelik durum yok dedi