Eflalinda bende önce farklı biberonla başladım onda ciddi anlamda boğulma oldu sonra avent antikolik aldık çektikçe gelme özelliği güzel ama son zamanlarda akıtma yapmaya başladı bizde emzik kısmının kenarlarından akıtıyor normalde yapmaması lazımmış kidste konuşmuştum birileriyle. Aldığım mağaza ile iletişime geçip bir soracağım