Kızlar kızlar 39+6 haftalığım muayene oldum bu sabah. Bebek kanala bile girmemiş her şeyi normal. Doktor 41’e kadar bekleyeceğiz gelmezse suni sancı ya da sezeryan dedi. Sancım da hiç yok nişanda yok kısaca hiç belirti yok. Ayrıca kaç gündür kanala inmesi için özel egzersiz falan bir sürü şey yapıyorum yine tık yok sizce gelir mi bu saatten sonra