Kizlar doktor bana imom diye balik yagli bi vitamin folik asit neyse iste bundan verdi dün aldim ac karnina veya yemekle ic dendi ben içtim kahvaltimi yaptim aradan yarim saat 1 saat sonra kustum afedersiniz ama agzimin ici sanki zehir kokusu icimde hala gecmiyor hala bulaniyor bir daha icmeyi asla dusunmuyorum kullanip basina boyle bir sey gelen varmi