seymanurbyn Bugün doktor randevum vardı, gittik çok şükür keseyi gördük beta değerimde 4200 az mı sizce normal mi ?
momBg Merhaba üstte kalsın diye yazayım dedim bu konuda bilgim yok 🥰 birde keseyi vajinal ultrason ile mi gördü ?