Kuzeybebek Kızlar son 5 gün günden beri belimde adet zamanında olduğu gibi ara ara ağrı oluyo hafiften sancı yok doğum başlangıcı böyle olabilir mi?
Figennn Kuzeybebek 39+0 benimde bir kac gundur belim agriyo ama bska belirti yok, bnce normal bel agrisi hamilelikte