Damlasel 39 da zaten vermemesi gerekir. Herhangi bir sıkıntı yoksa 42 ye kadar bekletilebiliyor normalde. Benim kastettiğim daha çok doğum başladığında süreci hızlı ilerletmek için suni veriyor mu hoca, medipolde bu şekilde doğumu olanları duydum Asiye hocanın tutumunu merak ediyorum.