portakalrecelim  Kızlar 3 yaşına yakın bir kızım var. Süpriz bi şekilde hamile kaldım. 9+2 şuan. Varsa tahminleriniz cinsiyet için yazarsanız çok sevinirim 😊
dilarakocc portakalrecelim aşkım keseye göre erkek diyorum ben bir yerde görmüştüm kese topak gibi olunca kız oluyormuş böyke şekilli şukullu erkek oluyormuş ama muş yani tahmin😂
Nealakayahu portakalrecelim karından bakıldı ise kız vajınal bakıldıysa erkek chatgbt ye sordum ben bilmiyorum 😅
portakalrecelim dilarakocc hahahha onu ben de gördüm baktım dr bakarken şekil şukulu gördüm aklıma geldi hemen bu😁 eşim sporcu olduğu için erkek olsa kendi gibi antrenman yaptırma sporcu yapma hayalleri falan kuruyor ama ben iki kız çook istiyorum ya🥹💖
Seymabyrm dilarakocc bende tuttu dediğiniz kesem yuvarlaktı kızmış bebeğim🌸 bende doğru birşey o bilmiyorum ben inandım😀
portakalrecelim Seymabyrm yaaa sağlıkla gelsin 💖🥹 hahahha Rabbim hayırlısı ne ise onu versin ama dayanamıyorum çok merak ettim 😂 haftaya çarşamba fetal dna vericem daha on güne çıkar o da
Seymabyrm portakalrecelim hepimizin bebişleri sağlıkla gelsin inşallah. yaa orda net belli olur umarım gönlünüzden geçen olur, benim ilk öğrendiğimden beridir içimden kız geçiyordu hissettiğim oydu öylede oldu :)
portakalrecelim Seymabyrm Oyy çok sağolun sağlıkla gelsinler, hayırlı evlat olsunlar inşallah 😊💞 belli olunca bu posttan haber ederim inşallah