Onurbanuu kanama 7-8 hafta arası önce oldu kahverengi progestan kullandım geçti sonra 9. haftaya yakın tekrar başladı kırmızı geldiği bilr oldu kasık ağrısıyla birlikte yine progestana başladım işte kanamanın nedeni belli degil yani kanama alanı vs yok doktor her kanama kötü değildir dedi sadece bana bende bebeğe bişey mi oldu diye endişeleniyorum hep zaten bulantı falan hic olmadı bende bi göğüs hassasiyeti oluyo o da gelip gdiiyo cuma günü kontrolüm :/