Nur8893 canım ben 1.5 seneyi aşkındır 2.cocuk için deniyorum denemeye başladığının 3.ayi hamile kaldım 9.hafyata kadar bekledim boş gebelikte düşük yaptım sonra 1 adet dönemi sonrası yine hamile kaldım oda kimyasaldi sonra genetik testi falan kan pıhtılaşması çıktı kimyasalda sonra hiç hamile kalamadim zamanı değil demekki diyorum 3 aydır da ovulasyon ile deniuorum bu ay hayıt macunu kullandım eşime de kuvvet macunu aldık onu kullandi ondan mı bilmiyorum daha önceki ovulasyonlarda pik günü t harfi c den hiç köyü çıkmıyordu hep aynı koyulukta yada daha az silik çıkıyordu bu ay nedense c den daha koyu çıktı tabi değerlendirdim bekliyorum bakalım💞