36+3 deyim bebeğim hala makat geliş 🥲 bende sezeryandan korkuyorum yrın kontrolüm var büyük ihtimalle dönmemişse sezeryan günü vericek doktorum. Bizim ne istediğimizin bir önemi olmuyor bence bebişler karar veriyor. Dönmesi için hareketler varmış ama bence doktoruna sorarak yapmalısın