Mmehtappp Bebeğin başı baskılı ama daha tam inmemiş dedi hareketlerini artır dedi ya bu çocuk ne zaman gelicek kızlar 41 e kalırsa kaka yapma durumu var dedi stres oldum var mı böyle sancısı olmayıp birden doğuran
Hilalkahraman Mmehtappp ilk doğumum böyleydi benimde. İnmemişti hala ve hiç sancı nişan gelmesi su gelmesi yoktu 39+6 da sancı geldi doğuma gittim 4 cm açıklıkla. Kendi zamanında kolaylıkla gelsin inşallah 🤲🏻
betic Mmehtappp aynen o durumdayım valla cuma günü sıuni sancı verecekler insallah gerek kalmaz dua edin :(
Abcdfghe Mmehtappp bende 39+4 hiçbir belirti yok. Perşembe ye kontrolüm var eğer hala gelmezse sanırım suni ile başlatacaklar