Semaaoyku_ 17 haftalık hamileyim kızlar doktor bilemedi cinsiyeti sonraki ay gel dedi. Çoktan netleşmesi gerekmiyor muydu.
Gul1402 Semaaoyku_ 15+0 da ve 17+5 de gidince gösterdi kendinj ama 19+5 de gidince sakladı. Bazen saklayabiliyorlar
Babyshark_ Semaaoyku_ erkek erken gösteriyormuş kız geç bende 18. Haftada bugün öğrendim kızım olacağını
nezzzi Semaaoyku_ bazen bebek göstermiyor benim 18. Haftaya kadar kız dediler sonra erkek olduğunu öğrendik 😂
1Kubra_ Semaaoyku_ banada 14 haftalık kız 16 haftalık erkek deyip pipi gösteriyolar 18 haftalık kıza benziyor denildi aynı doktor bu arada senelerin doktoru bunak pislik sinir oldum
senem0987 Valla ben 13+1 de öğrendim direk pipisini göstermişti sizin ki göstermediyse normal bi durum
Semaaoyku_ Babyshark_ Erkek olsa net gösterirdi dedim bende eşime. Sağlıklı olsun inşallah kız erkek farktmez 🥰
Semaaoyku_ Larisabebegim Kullandıkları cihaz doktor bilgisi birazda bebek göstermiyo olabiliyo. Saglıklı olsn da kız erkek fatktmez artk 🥰
Semaaoyku_ Aslaninannesi_ anca bugüne randevu buldum devlette randevu almak çok zor. Oda göremedim deyince insan üzülüyo baya bekliyordum nysr saglıklı olsunda ❤️❤️
kubos_ 18.haftada kordon önüne gelmiş ama pipi var gibi erkek dedi değişmez demi 😂yani yanılmamıştır umarım
Semaaoyku_ kubos_ erkek bebek net belli ediyo kızım var 3 ay erkek dediler sonra kıza döndü 😁😁😁 suan 9 yaşında
Semaaoyku_ nezzzi bi kızım var 9 yaşında 3 ay erkek dedi doktor snra kıza döndü 😁 suan 2. Yi bekliyoruz inşallah saglıklı olsn kız erkek frktmez artk
kubos_ Semaaoyku_ haftaya tekrar kontrolm var 21 haftalık oluyor tekrar sorarım garanti olsun. Sağlıklı olsun cinsiyet önemli değil de alışveriş için😂😂