esractn 21haftaligim 17. Haftada üçlü test sonucunun riskli çıkmasi sebebiyle bu hastaneye sevk edildim il dışından geliyorum. Amniyosentez yapıldı sonucum normal çıktı ikinci bir amniyosentez istendi redettim. Poliklinik 2sanki biraz daha iyi oradaki perinatolog yani doktor için bişey diyemem çünkü zaten bakmıyor