asil15 Eslem2112 canım 10 gün sürmesi normal değildir şuan 4 gün sürmesi normal stres yada mevsimsel geçişlerden dolayı olabilir
busenaz68 Eslem2112 Bir kere de bende olmuştu ya 6 gün sürdü bitti aradan iki gün geçti yine kanama başladı 2 gün daha sürdü bitti. Sonra bı ay da 3 gün oldu bitti doktora gideyim diyordum da hamile kaldım şimdi komple kesildi😅😅
ppmerlina Eslem2112 esas 10 gün sürmesi normal değil 🤣🤣🤣 ama sıcaklardan dolayı stresten yorgunluktan dolayı uzalıp kısalması normal. Her ay uzun sürse o zaman kork aşkım. Çok evham yapıyosun 😇
Yusufunannesi_ Eslem2112 bu ay ben de öyle oldum. Hem 4 gün gecikmeli oldu hem normalden çok daha az oldu. 🤣🤣
Eslem2112 busenaz68 bnm hamilelikyen değildir ama büyük ihtimal hormon dört gün hep ciğer gibi parçaydı cnm
ppmerlina Eslem2112 azcık rahat ol kız 🤣🤣 dediğim gibi esas sürekli sürekli uzaması normal değil bence
asil15 Eslem2112 ay bilmiyorum bitanem ya ayakdaijen leke geliyor uzajinca bir şey yok çok özür dilerim öyle kırmızıda değil sadece afedersin camasira bile gelmiyor peçeteye.pembe yada kahve rengi
asil15 Eslem2112 yapmadım canm belki sökülür diyorum anlamadım bende kurtaj sonrasi ilk regli normaldi şimdi olamıyorum bugün 4.gun leke gelip kesiliyor sicak basıyor elim ayağım titreyip biranda halsiz uyku hali az önce çamaşır kaltlarken uyuya kalmışım
Krixi 10 güne kadar sürmeside çok normal. Anormal olan 10 günden fazla veya 2 günden az sürmesidir🤭 Havalardan olabilir ama yinede ara sıra muayene olmakta fayda var hepimiz için☺️