ztk Yapmıcam yapmıcam dedim yaptım, ama noldu çıkmadı hahaah gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum 🤷♀️ Ne kadar zor bir süreçmiş bu ya acaba diyorum beklediğim için psikolojik mi olmayacak ilk bebek denemem gerçi ama ne biliyim
esraakyolll Rabbim Allah’ın izniyle verir sabır Çek bidaha yap bi hafta geçsin bende çok yapıyorum bi baktım regl olmadan bi gün önce yaptım suan 6 haftalık hamileyim rabbim tez zaman dabebegini öğrenirsin inşallah
ztk esraakyolll Amiinn inşallah, Rabbim sağlıklı şekilde kucağınıza almayı nasil etsin, dua edin lütfen 🙏
ztk vanilya_kokusu_ Bus51 Ovulasyon testi kullanmadım pepapp uygulamasındaki ovulasyon dönemine dikkat ettim sadece
Bir1kelebek ztk o zaman hiç umutsuzluğa kapılma canım inşaAllah olur ve buralarda çok takılmamaya çalışş🥹 olumsuz hikayeler olabiliyor bazen o zaman daha da stres oluyor insan ben bilseydim beni etkileyecğini yüklemezdim ama ben kendi kendime buldum forumu 😅