Mervegl2609 ben bu durumla 21. Haftada karşılaştım bebeği besleyen 2 damarımda da çentik vardı. Karın çevresi geriliği her hafta yavaş yavaş arttı perinatolojiyr yönlendirildim onlar 37+0 da doğumu planladılar. Sezaryen oldum bebeğin kilosu tabi ki düşüktü 2560 ile doğdu. Ama çok şükür kuvöze alınmadı bir sıkıntı yaşamadım. Sadece bebeğim çok küçüktü. Şimdi 4 aylık oldu yavaş yavaş yakalıyor. Sizin daha geç bir haftada olmuş iniallah sıkıntısız kucağına alırsın 💕