Merhaba kızlar kızım 3 yaşında şuan 2 yaşında emzirmeyi sonlandırdıktan sonra tesadüf eseri yaptırdığım chek up ta göğüsümün birinde Fibroadenom çıktı bi kaç tane de normal kistler var dedi doktor emzirmeyi bırakalı 5 ay olmuştu henüz sütlerin bile çekilmemişti doktor bir sorun görmedi fakat her ihtimale karşı ilaçlı emara girmiştim ve boyanma olmadı yani temiz geldi raporumda da 7,5 mm yazıyordu yani 1 cm bile değil meme takibi us ile korelasyonu önerilir yazıyor benim 3 ayım kalmıştı takibe gitmem için şuan 2 aylık hamileyim yani kimi diyor gitme moralini falan bozarlar bişey derler kimi diyor hayır takibini yaptır git ne yapacağımı şaşırdım böyle hamileyken takibe giden var mı zaten bir dahaki takibim doğumdan sonra ya denk geldiği için ona o zaman giderim acaba bi büyüme yapar mı bu süre zarfında biraz endişeliyim açıkçası bir yardımcı olursanız sevinirim 🙂