kızlar 10+1 hamileyim ultrasona göre bi kaç haftadır kasığımda hep sertlik olurdu yani sanki orda bişry varmış gibi bebek olduğu için mi öyle bilmiyorum ama gebe olmadan önce sanki yoktu haatırlamıyorum sadece sırt üstü yatınca hissedebiliyodum zaten o sertliği ama bugün farkettim o sertlik yok şu an da gebe kaldıktan sonra herkeste öyle bi sertlik oluyor mu oluyorsa bende neden birden kayboldu anlamadım bi sorun yoktır umarım