Papatya-01 Arkadaşlar merhaba bugün benim kontrolüm vardı 36 .haftama girdim bebeğim 2500 kiloymus doktor bir hafta geriden geliyor dedi sizce kilosu normal mi her bebek farklıdır kıyas yapmak istemem ama merakta ediyorum
Aleynanaz Papatya-01 bende 35 haftalıkken gittim gelişimi bir hafta önde dedi kilosuna 2.700 dedi bence normal sizinki
Balyanaklikoalam Papatya-01 bu bir gerilik değil 2 3 hafta normal ayrıca doktorun verdiği oran farazi benim bebeğime doğumdan bir gün önce 3.500 dedi doğuma kadar 4 olur dedi erken doğdu 2700 dü kilosu
Ahsenmira Papatya-01 35+4 de 2600 çıktı ama dört gün öncesinde gittiğimde 2400 çıkmıştı üzülmüştüm ama doktorum ultrasondan kaynaklı veya kasılmalarından kaynaklı net olmaz dedi ultrason kağıdında da +- 300 diyor fark edebilirmiş
Papatya-01 Yani her bebek aynı olmuyor tabi ama her gün muz ceviz kaşar yemeğe çalışıyorum kilosuna çok etki etmiyor gibi
Papatya-01 Ahsenmira Ahsenmira bende doktora sordum beslenmemle mi alakalı diye yok bebek minyon olucak dedi
Aysegur123 Papatya-01 benim bebeğim de benzer kilodaydı 36. Haftada, doktor normal dedi, bir gelişim geriliği değil sadece biraz daha zayıf bir bebek olacak korkacak bir şey yok dedi
Papatya-01 Aysegur123 bana da minyon olucak demekki dedi sağlıklı olsunlar da kilo aldirilir sonra inşallah
Balyanaklikoalam Papatya-01 suyum çok fazlaymış hiç demedi hep normal dedi meğer bebeğim gelişmiyormuş şok olmuştum kilosuna o kadar minik bir ki ödemi gidince prematüre bebekti şimdi şükür iyi gayet
Papatya-01 cauuv1 benimde iki hafta öncesine kadar herşey normal deniliyordu iki haftadır geriden geldiğini söylüyor doktor ultrasona çokta bakmamak lazım sanırım
oznuraydins Papatya-01 Bende yarın gidicem 36+1 oluyorum bakalım ona göre yazarım buraya canım haftalık gidiyorum nst girildiği için 🥰
oznuraydins Papatya-01 Artık daraldı zaman her an her şey olabilir hayırlısıyla kavuşalım inşallah 🥰😍🤲🏻