Geçen hafta bahsettiğim lekelenmelerim için doktora gittim yeni eve döndüm. Bana da progestan yazdı fitil şeklinde kullanacağım. 10 gün boyunca hiç leke gelmezse bırakacağım.
Bundan ayrı olarak ultrasonda gelişimi geçen haftaya göre olduğunu gördü sanırım konumu ve boyutu iyi, ancak henüz kalp atışı ve kendisini göremedik. Biraz moralim bozuldu üzgünüm açıkçası. 2 hafta sonra tekrar randevu almam gerekiyormuş o zaman bakacağız. Henüz erken görünmeyebilir zaten ama görüp duysam daha iyi olacaktı dediğim gibi stres oldum :(