stt-97 Çok az kaldı doğuma, ilk hamileliğim korku endişe heyecan hepsi birbirine karıştı.. Aynı gün olan anneler sizde durumlar nasıl?
Ceydaaas1 stt-97 bende 37+3 oldum şükür bu Zamana kadar doğumu hiç duunmuyordum ama son günler korkuyla heyecanla geçiyor ilk doğumum olucak sizin doğum şekli belli mi
kubrarsn stt-97 bende yarın 37 oluyorum çok heyecanlıyım mide yanmaları ve ağrılar ile geçiyor henüz nasıl doğum yapacağım belli değil sizin belli oldu mu ?
stt-97 Gebeliksurecim aynı durumdayım ilk gebeliğim doğumu düşündükçe midem bulanıyor bi garip oluyorum 🙈
stt-97 Ceydaaas1 benim hamileliğim 2. Ayımdan beri çok stresli geçti tam kendimi rahatlattım derken sonlara yaklaşmanın heyecanı başladı inanılmaz bir korku var içimde.. Normal istiyorum önceliğim bir aksilik olmazsa tabi ama olursa doktorun kararı. Sizin belli mi?
stt-97 kubrarsn normal istiyorum bir aksilik olmazsa ama olursa da doktorun kararı olacak artık, sizin belli mi?
Ceydaaas1 stt-97 benimde en başından beri stresli geçti düşük tehlikem vardı miyom olduğu için progestan kullandım 8 ay ondan doğumu hiç düşünmemiştim normal isturdm ama asistanların gireceğini duydum onun için korktum vazgeçtim sezeryan olmayı düşünüyorum
kubrarsn stt-97 bebeğimin kafası biraz iriymiş biraz daha büyürse rahimden gecemeyebilirmiş o yüzden sezeryan olma ihtimalim var şuanlık bekliyoruz net değil normal olma ihtimalimde var
Kubra0606 kubrarsn ne kadar önde acaba. Benimde birkaç seferdir önde çıkıyor ama sezeryan falan demediler henüz
stt-97 kubrarsn anladım, bende henüz böyle bir durum yok artık kafasını göstermiyor ultrasonda aşağıda olduğundan ama belli de olmuyor işte son ana dek sanırım 🤷🏼♀️
stt-97 kubrarsn evet bende aynı şekilde.. yakın zamanlarımız aklımıza takılan şeyleri bu postta birbirimize soralım bulamıyordum aynı dönem birilerini iyi oluyor bazen 🙋🏼♀️🌸
kubrarsn Kubra0606 ultrasonda bende gördüm ama eşimin kafasıda biraz büyük doktorumda babasına benziyor dedi zaten o nedenle olabilir