Dddileeekkk71 Merhaba arkadaslar dün karnımda kramp sancı vardı düzenli aralıklarla devam etti siddetliydi doktora gittim serum Verdi ama net bi bilgi vermedi burasi acil dedi gecti
Dddileeekkk71 Ceydabulut bende tam 12 .hafta yasadim bebis yerlesiyormus ondan bir gun surdu benim sancim