mavigece425_ Kızlar merhaba bugün 6 haftalık olduk 3 gün sonra kontrole gideceğim kalp atışı duyar miyim ?
fairytale_ mavigece425_ duyarsin canım duyamazsanda endise etme 9. Haftaya kadar bazi gebeliklerde duyuluyor
Busranur_mnts mavigece425_ ben 6 haftada kese gördüm 7+0 da bebeği gördük kalp atışı var dedi ama makine ses vermedi infertilite odasında muayene olmuştum 9+2ye de randevu aldım gebe pol.e gidicem kalbi dinleriz inşallah Siz de çabucak duyun inşallah sağlıkla büyüsün 🥰
mavigece425_ fairytale_ ayyy inşallah duyarım yaa hayırlısı ile ilk gebelik olunca insan da heyecan oluyor ☺️
mavigece425_ Busranur_mnts bende 5 de kese gördüm doktor 1 hafta sonra gel duyarız dedi İnşallah kuzum yaa
Cesie mavigece425_ hayır kesinlikle değil ama içiniz rahat etmeyecekse yaptırmayın . Sabrederseniz ilerleyen haftalarda duyarsınız kalp atışını zaten 🌸
Larisabebegim mavigece425_ mavigece425_ sizce vajinal muayene zararlı olsa doktor? size yapar mı kulaktan dolma bilgilerle hareket etmeyin lütfen
kubos_ mavigece425_ duyma ihtimalin var ben 6+5 de hem keseyi görüp hem kalp atışını duymuştum karından ultrasonla
Glsm48 Ben tam 6 da duydum , vajinaldan duyuldu doktor zararı yok dedi sonrasında sıkıntı da yaşamadım
Nfs_bebe_ Bende haftaya bugün 6+6 olucam inşallah ilk muayeneme gideceğim inşallah duyarız kalp atışını 🤍