Burcan Sonunda banada nasip oldu hikayemi yazmak diye klasik bir giriş yaparaktan doğum hikayemi paylaşmak istiyorum sizlerle 🤗 biraz uzun oldu gerçekten ve zor Bi doğumdu okumadan bilgilendirmek isterim 😉 gebeliğim in ilk 12 haftası problemli geçti kanamalarım oldu sürekli progestan prolutonlar kullandım. Zorlu bir süreç geçirdik ama 13. haftadan sonra doğuma kadar sıkıntısız bir hamilelik sürecim oldu. 34 haftadan sonra deli gibi her gece doğum hikayeleri okumaya başladım tabi. 36dan sonra heran gelebilir moduna girdim ama tabi beklediğim gibi olmadı 40+3 e kadar son güne kadar sıfır belirti ile geldim. Ne açılma ne yumuşama ne sancı ne nişan... 38 den sonra hergece sancıyla uyanma suyumun gelmesi hayali ile uyudum.yürüyüşler platesler hurmalar squat lar herşeyi yaptım. 39 dan sonra hergün doğumhane ye gidiyordum ebeler oğluşumu dürtüklüyorlardı her seferinde bu daha gelmez diyorlardı. 40+2 (19.01.2019) de eşimle yürüyüşe çıktık 1 saat yürüyüş sonrası eve geldim bacaklarımda bası hissetmeye başladım ve ıslaklık hissettim ve nişanım gelmişti. Tabi bende Bi heycan sancıları evde beklicem aklımca derken suyum gelmeye başladı. Apar topar hastaneye gittik yatış yapıldı 2cm açıklık vardı. Sabaha kadar sancım olmadı. Ebe geldi tekrar baktı 2 cmdi hala sancım da yoktu. Öğlen 2 gibi tekrar ebe geldi 4cm olmuştum sancı odasına alındım suni sancı başlandı ve saat 14.00 ile 17.00 arası inanılmaz bir sancı çektim. Üstelik aralıklı bile değil 30 saniye arayla geliyordu. Yalan yok gerçekten çok zordu en son sezeryan diye ağlıyordum ebe 16.45 gibi tekrar baktı 8 cm olmuştu çatala geçtik. Artık bitiyo 3 ıkınmada çıkarcam diye hayal ediyordum ama öyle olmadı maalesef. Benim çok iyi ıkınmama rağmen bebeğim ilerlemedi defalarca defalarca ıkındım artık enerjim bitti nefesim kesildi bayılmak üzereydim doktor tepemde bastırdı defalarca ama yok oğluşum çıkamıyordu. Ben artık kendimi bıraktım gücüm kalmadı derken ebe hadi güzelim bak saçları görünüyor dedi beni motive etti Bi anda bütün gücümü toplayıp son bi güçlü ıkınmayla oğluşumun başı çıktı.17.00 da bebeğim dünyaya geldi. Kanalda çok kaldığı için yorgun çıktı ağlamadı solunum sıkıntısı oldu ama çok şükür 1 saate toparladı ve oğlumu yanıma verdiler. Bu arada doğum sonrası Dikişlerim atıldı ayağa kalktım pijamalarımı giydirdiler yürüyerek odama geçtim.Epizyo yapıldı. 3 dikişim vardı 1 haftada iyileşti dikişler. Doğumum Çok zordu ama hepsine değer. Allah herkesin evladına sağlıkla kavuşmasını nasip etsin. Sorularınız olursa cevaplarım. Okuduğunuz için teşekkürler 🤗🤗
Endegerlimoglum Burcan yaaa çok güzel Allah anali Baba li büyütsün bende 40.3 oldum inşallah bende dogururum 😅