Kızlar merhaba Bende 2,5 senelik evliyim Korunmayı Bırakıcam Cumartesi Muayene Oldum Herhangi bir sorun yok yumurtalıkta Rahimde Ovilasyon Testimi Aldım bugün regli tarihim daha olmadım Bu aydan sonra Başlamayı düşünüyorum Ovilasyonla deneyip Kalanlarınız Varmı