Merhaba kızlar 11+5 haftalıken ikili tarama için doktora gıttım hocam cınsıyet nedır dıye sordum bakalım dedı çok kısa baktı ama inanın dakıka bile degıldır yanı erkek gıbı dedı hocam neye göre erkek dedınız dıye sordum pipi gördüm dedi ama şuanlık kesın degıl eşine falan bısey söyleme dedı 10 gün sonra gel tekrar bakalım dedi yanı pek bısey anlamdım bu işten 😂kızlar sizce degişır mi