Ben 24.haftada hissettim ilk kez inanın ben de çok düşünüyordum doktora gittiğimizde ultrasonda çok hareketli bu bebek diyorlardı hareketini görüyordum ama o sırada hiç his yoktu sonra dediğim gibi 24.haftada hissettim siz de zaman verin bazıları çok daha erken hissettiğini yazıyor ama benim gibi olanlar da var😉