Adamavi Bebeğim 26 günlük iki mama kullanabilir miyiz kaka yapamıyor bir öğün Aptamil bir öğün hipp versem böyle besleyen varmı acaba
myangelson Adamavi olmaz bence bağırsaklarına yazık çocuğun. Normalde bile çok sık mama değişimi yapmayın diyorlar. Tek mama ile devam edin veya doktora danışarak kullanın ben açıkçası böyle riske giremezdim
Adamavi yuzirneym bi zararı oldumu kararsız kaldım hipp verince yapıyor ondada gaz oluyor bende bir öğün ondan diğer öğün Aptamil versem dedim siz nasıl verdiniz