Bende 15 haftalık hamileyim, ama zaten göbeğim vardı fakat çıktı mı çıkmadı mı fark etmiyorum çünkü göbeğim vardı benimde aklım bebeğimde hep acaba nasıl iyi mi hadtaya randevum 17 haftalık olacağız Perşembe günü nasipse 🥹❤️ doktorum erkeğe benzetmişti en son ama bakalım sağlıklı olsun kuzum benim hayırlısıyla kolaylıkla ve herkesin farklı arkadaşımın karnı 19. Haftadan sonra çıktı. Birde bir tanıdığımız var çok çok zayıf 3 aylık hamile ve karnı belirgin maşallah. Birbirimize dua edelim arkadaşlar.. 🥹🥹❤️Allah’ım evlatlarımızı korusun bagislasin bizlere amin..