Ozgedgn1 Kızlar adetime 4 gün kala beta değerim 1.78 çıktı. Çatlama göreli 11. Gündü. Cuma günü tekrar vereceğim bu değer yükselir mi
myangelson Ozgedgn1 hamilelik oluştuysa yükselir çok arada bir değer çıkmış normalde negatif ama kusuratli bir değer