Bende 32+3. Bel ağrısı ve ishal var bende bel ağrısı çok normal 2 3 saatte ayakta kalınca bel ağrısı oluşur o yüzden o saatlerde arada sırada oturup dinlememiz gerekiyor yoksa geceleri yatakta rahat uyuyamıyorsun bıçak gibi saplar sürekli, bida tövbe dedim o kadar iş uğraşacağıma değmez. İshal gelince ilaçlardan mı belki kuru kayısı mı oluyor bilemedim yediklerim gayet normal tuzsuz tam buğday ekmeği ve bol bol su fazla da yiyince midem rahatsız eder gün boyu geçmez arada sırada baskı yapıyor o da bebek büyüme ve gelişimi artıyor. Kasık ağrısı da hiç yok belki gaz sıkışması olabilir panik yapılacak birşey değil rahat olabilirsin.
Nuray1905
Nuray1905