Anneballari58 gecen persembe rutin kontrole gittik sanci cikti 70 lerde, serum ve ciger gelistirici yapti, 2. Nst te 60 larda cikti 3 ve 4 te sanci cikmadi, 2.480di, adalat yazdi, kalkmicaksin dedi, yarin tekrar gidicez bakalimm durum ne ama sancilar var ara ara hissediyorum