iremzcn Merhaba kızlar 1 buçuk aylık bebeğim var ve sadece mama ile besleniyor. Aptamil Hipp denedik gaz yaptı. Şuan Sma Comfort kullanıyoruz fakat kabızlık yapıyor. Önerebileceğiniz mama var mı ?
busenaz68 iremzcn Ben sma optipro kullanmıştım sonrasında da Bebelac Gold kullanmıştım ikisi de iyi gelmişti bebişe
iremzcn myangelson 15 gündür kullanıyorum 15 gündür de kabız gaz sorunumuza çok iyi geldi fakat aşırı kabız. Ne damla fayda etti kabızlığa ne zeytinyağı :((
myangelson iremzcn hay Allah ya kötü olmuş cidden gaza iyi gelip kabız yapması 🥺 yeni başlamış olsaydınız belki vücut alışana kadar öyle olur diyecektim ama 15 gün olmuş alışmıştır vücudu 😕
myangelson iremzcn Bebelac Gold için de iyi diyorlar benim oğlum sevmedi Gold u ama belki sizin için iyi olur
3_bebelianne iremzcn kabızlık siz neler yiyorsunuz lifli beslenin süt alıyorsa sadece mama alıyorsa zeytinyağı iyi gelmeli ben doktor tavsiyesi üzerine her mamada yarım çay kaşığı zeytinyağı koyuyordum
plttt @“iremzcn”# @iremzcn kabızlıl için bebeklere metsil diye bi ilaç var onu kullanabilirsin anında fayda ediyor