Anneyiimbenn merhaba bu kucağa alışmak değil . Şöyle düşünün dilini insanlarını bilmediğin bir yere gittin sadece 1 kişiyi tanıyorsun o her şeyine yardım ediyor. O kişinin yanından ayrılmak ister miydiniz? Bebeğinizde şuan sadece senin kokunu, kalp atışını biliyor geri kalan her şey yabancı ve ürkütücü, zate göremiyor senin sıcaklığını hissediyor, kalp atışını duyuyor bu yüzden kucağın onun güvenli limanı… ayrıca büyüyünce keşke uykusuz kalsaydımda kucağımda daha fazla dursaydı daha çok sarılsaydım koklasaydım diyorsun çok hızlı büyüyorlar 🥲