Kızlar prezervatifle korunyoruz bir yırtılma falan olmadı, adettime 5.6 gün var dünden beri kahverengi lekelenmem var çok korkuyorum sizce yerleşme kanaması olabilir mi? Çok dikkat ediyoruz kondom artı geri çekilme yöntemi kullanıyoruz, bu şekil hamile kalanınız var mı