Bahar77777 Kızlar bebeğim 2 aylık sürekli memeyi ağzından çıkartıp duruyo sürekli ama ağzına veriyorum memeyi geriye atıyor kafasını aranıyor tutunca gene bırakıyor sinir bozucu olmaya başladı ya bu durum normalmi yoksa değilmi bilmiyorum sizdede oluyormu
Ozlmulpk Bahar77777 bende de oluyo bazen öyle yaptığı zaman mutlaka ya gazı vardır ya altı kirlidir genellikle huzursuz olunca yapıyorlar ben ayağa kalkıp ayakta yürüyerek emziriyorum öyle emiyor
[silindi] Bahar77777 ara ara meme reddi yaşarlar normal siz vazgeçmeyin koku hassasiyeti olabşliyor bebeklerde dedorant va kullanmayın emzirme esnasında bebişin dilinde pamukçuk olunca da canı acıyor emmek istemiyor
Aysakyld Gaz olabilir mi. Heğenim var 3 aylık aynı durumu yaşadılar hastaneye götürüldü fitil verdiler düzeldi emmesi gaz ve kaka sıkışmıştı