Kizlar esim ve ben hamileligimin basindan beri bebegimizi erkek hissediyoruz 😍 İki keredir ultrasonda pipi gorduk sanki ama bilemiyoruz tabi hatta doktor da erkege benzetti. Yarin bir aksilik olmazsa cinsiyetini ogrenecegiz insallah ama ben iki keredir ruyamda bebegimizin kiz oldugunu gordum 😍 ruyada gorulen cikar mi acaba ya cok meraktayim :) bizim icin saglikli ve hayirlisi olmasi onemli ❤️