ilkiminannesi Yumurtamamı takıp etmedim ama baya düzenli ilişki oldu . Regl günüm 13 ü ben gece 2 de erken gebelik testi (Awox) yaptım negatif çıktı 😔
kizatasozu ilkiminannesi Adet günün geciktiği zaman dene tatlım erken yapıldığında negatif sonuç hepimizi üzebilir
Cansu424 ilkiminannesi erken daha benimde 8 temmuz adet tarihim bende 4-5 gündür yapıyorum test bu ayda olmadı diyip duruyordum dün silik bir çizgi çıktı kan vereceğim nasipse
ilkiminannesi Mtt34 umudum kırıldı hele bide şu göğüs hassasiyeti başlayınca 😩 Regl öncesi başlıyor hep benim bir tane daha test var onu ne zaman yapsam
Ruruu ilkiminannesi ben testi hayal kirikligi yasamamak icin adetimden 3-5 gun sonra yapmistim. Biraz sabredin dikkatinizi baska seylere cevirin hayirlisi olsun hakkinizda 🌸
Mtt34 ilkiminannesi bence yapma yine hayal kırıklığı olur çünkü ben iki gün önce yapmıştım negatif hayal çizgisi cıkmıştı sonra diğer gün regile bir gün kala yaptım bu sefer çizgi cıkmıştı,o yüzden bekle moralini erkenden bozma
Cansu424 ilkiminannesi hiç belli olmaz daha dur 13 üne çok var bende 5-6 gündür test yapıyorum gene olmadı diye dolaşıyordum dün akşama kadar. kan testi negatif çıkarsa bir dakine ovülasyon testi denemeyi düşünüyorum. olmazsada napalım vardır bir vakti saati herşey Allahtan 🙏
Cansu424 ilkiminannesi birde hala 7 gün var sen denemeyi bırakma geç döllenmede olabilir imkanınız varsa gün aşırı devam edin olana kadar ben adetime 1 hafta varken bırakıyordum bu ay bırakmadık
ilkiminannesi Cansu424 deniyoruz regl gününe kadar canım nasip ne diyeyim insan umudumuzu yitirince erken yaptım testinin arkasına sığınmaya çalışıyo bakalım regl olcak mıyım 🥺göğüs hassasiyetine göre olurum gbime geliyor