34+5 im ve iki gündür ara ara regl ağrısına benzer ağrılar yaşıyorum. Günde iki kez yaşıyorum ve yaklaşık olarak bir saat sürüyor, ardından kesiliyor ağrı. Fakat bu gece daha uzun sürdü. Herhangi bi kasılma, su gelmesi, lekelenme falan yok sadece korkunç bi regl ağrısı😪 Bu doğum sancısı mı ? Cuma günü kontrolüm olacaktı ama arayıp bugüne çekeceğim korkudan 😩 En son 33+2 de kontrole gittiğimde durumları gayet iyi ve kiloları aynıydı ( 2.250gr ) çok erken değil mi gelmeleri için kuvöze girmelerini hiç istemiyorum