Mrvaydn18 Kızlar 35+2 deyim felaket bir kasık ağrım var rahme doğru bıçak gibi saplanıyor. Bugün bir avm gezelim dedik resmen beş on adım dahi atamadım. İdrar yolu enfeksiyonunu da atlattım aslında ondan mı desem. Benim gibi olan var mı?