Beyzafd Kızlar ağustos sonu bebegımı sezeryanla alacak doktor bı aksilik çıkmazsa inşallah bu bebişlere ne gıydırcez bebeğe ağustos ayı sıcak mı soğuk mu ayaklı tulum mu normal ayaksız tulum tarzı mı alayım kısa kol mu uzun kol mu (Erkek)…
Minikmercimek_ Beyzafd bende ağustos sonu doğum yaptım en fazla 10bilemedin 15 gün hava sıcak oluyor sonra serinliyor artık ust ince uzun kollu hast çıkışı ustlrnden giydiriyordum alt ayaksız dı. Çok giydirince isilik oluyorlar