obiranne3 geçen bunun korkusunu yaşadım ben de ayaklarımda bir anda ödem oluştu hiç yoktu öncesinde o gün işte 10 saat çalışmıştım mesai yaptım eve geldim evde de oturdum sadma sardım derken ayaklarım nasıl şişmiş doktora gittim baktı tansiyon da düşük idrar testi yaptı Protein pozitif çıktıgebelik zehirlenmesi riskine karşı 24 saatlik idar takibi yapalım dedi ama o 24 saat nasıl geçti anlatamam şükür temiz çıktı ödem falan da kalmadı gitti ama onun stresi bile yetti de arttı gerçekten böyle sıkıntılarınız varsa aksatmayın kızlar çok önemli bir konuya değinmişsiniz burada